digital customer experience

Digital Customer Experience

De succesverhalen van vandaag worden geschreven door bedrijven die geobsedeerd zijn door hun klanten. Die bedrijven doen aan waarde creatie door hun klanten gemak, snelheid en personalisatie aan te bieden tijdens een naadloze beleving. Op een consistente manier, doorheen alle contactmomenten, op alle mogelijke kanalen.

De klant van vandaag bezit enkele eigenschappen die verklappen wat ze zoeken in en nodig hebben om een waardevolle connectie aan te gaan met uw bedrijf. Eens u deze begrijpt en hierop een antwoord inbouwt in uw businessmodel, is het vanzelf beter afgestemd op de beleving die de hedendaagse klant zoekt.

digital customer experience

Hyperawareness

Klanten hebben alle kennis in handen en gebruiken dit gretig. Ze zijn constant op zoek, ze lezen zich in en zijn op de hoogte bij elke aankoop die ze doen.

Hyperconnected

Instant is het codewoord. Klanten willen de vrijheid om op elk moment een beslissing te kunnen nemen. Ze verwachten dat u er altijd bent om die connectie aan te gaan.

Hyperadoption

Er is een enorme bereidheid om dingen uit te proberen. De adoptiecyclus piekt vroeger dan ooit. Een succesvolle nieuwe wind op de markt neemt alle geïnteresseerden moeiteloos mee.

Omnichannel

Klanten wisselen ontelbare keren van kanaal. Het is aan u om deze overgangen onopgemerkt te houden. Shoppen in uw winkel of online? De klant moet dezelfde beleving krijgen.

Hebt u een duidelijke visie rond de digitale beleving van uw klanten? Kan u tegemoetkomen aan de vereisten en noden? Zijn uw mensen, en systemen klaar om dit te ondersteunen? Zijn ze geïntegreerd volgens de platformgedachte die nodig is om een naadloze ervaring te kunnen bieden?

Onze experten staan voor u klaar om hier pragmatische antwoorden op te formuleren. We hebben voor elke fase waar uw klant doorgaat tijdens z’n interactie met uw bedrijf een uitgebreid scala aan oplossingen.

Zet in op een digitale flow

We helpen onze klanten niet éénmalig bij het realiseren van de ultieme digitale customer experience. Volgens de Digital Flow visie dienen alle organisaties te streven naar een continuüm van activiteiten zodoende in beweging te blijven. Deze activiteiten draaien rond het ontwikkelen van nieuwe ideeën, deze integreren in uw basis, ze draaiend houden en ook blijvend optimaliseren. Het is belangrijk om u te richten op het operationele van vandaag én het experimenteren met morgen. Om zowel te opereren als te inspireren. Uiteraard kan Inetum-Realdolmen helpen om u in zo’n Positieve Digitale Flow te brengen.

Graag meer info of heeft u vragen? Onze experts staan voor u klaar!