Hoe haalt u meer waarde uit uw datacenter? En hoe steekt u minder tijd erin?
In het huidige digitale tijdperk creëren nieuwe applicaties en workloads steeds meer data in de edge, de cloud en het datacenter. Als deze data niet beschikbaar zijn wanneer en waar het nodig is, gaat er echter ‘waarde’ voor uw bedrijf verloren. Data kunnen u vandaag immers heel wat inzichten bezorgen om nieuwe klanten te bereiken, nieuwe producten te ontwikkelen en te leveren, efficiënter en effectiever te werken. Elke minuut downtime kost snel veel geld. Precies daarom wordt beschikbaarheid steeds belangrijker.
Monitoring is meer dan tooling
Maar hoe garandeert u die beschikbaarheid? Veel organisaties investeren veel in monitoring en hebben vandaag mogelijk ook al de tools in huis om hun hele infrastructuurstack rond de klok in de gaten gehouden en elk probleem te rapporteren. Maar met monitoring op zich lost u niet alles op. Vaak is het niet genoeg dat u ziet wat er misloopt, u wil mogelijke problemen ook voorkomen. En dat is wat er vaak ontbreekt: een proactieve reflex, gekoppeld aan de snelheid om in te grijpen voor de schade is aangericht.
Proactive Support as a Service, uw proactieve reflex
Eén service (van Bronze tot Platinum) die u glashelder inzicht geeft in uw workloads én die daar ook altijd de juiste acties aan koppelt. Samen met Hewlett Packard Enterprise bieden we u de mogelijkheid om te kiezen voor een datacenter waaruit u veel meer waarde haalt en waarin u veel minder tijd hoeft te steken. Uw data verdwijnt niet in een black box. U behoudt zelf inzicht en controle via een heldere rapportering.